مطالب آموزشی در مورد سه بعدی

  • ۰
  • ۰

بهترین خط حمله لیگ برتر با ترکیب جدید خط آتش خود سمی تر از گذشته نشان می دهد.

 

 

به گزارش فوتسال 40، مس سونگون روز گذشته در یکی از بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران موفق شد میزبانش مقاومت البرز را با نتیجه 3-1 شکست دهد. مهدی جاوید، بهروز عظیمی و حسین سبزی گل های مس را در این دیدار به ثمر رساندند.

یکی از نکات برجسته این دیدار ترکیب موفق دو گلزن برتر فصل گذشته در ترکیب مس بود. جاوید، آقای گل فصل گذشته، بعد از محرومیت 4 ماهه اش با دبل مقابل کراپ به لیگ برگشت و این هفته نیز زننده یک گل و سازنده یکی دیگر از گل های تیمش بود. او گل تساوی را پیش از پایان نیمه وارد دروازه مقاومت کرد تا تیمش را از شوک دریافت گل از حریف قعرجدولی خارج کند.

 

مهدی جاوید

 

بهروز عظیمی که فصل گذشته بعد از جاوید به عنوان دومین گلزن برتر فصل دست یافته بود، گل دوم و پیروزی بخش مس سونگون را بعد از حملات پی در پی در دقایق پایانی به ثمر رساند. این ملی پوش جوان در شرایطی گل برتری را به ثمر رساند که شاگردان اسماعیل تقی پور سه بار تیر دروازه حریف را لرزانده بودند و این طور به نظر می رسید که دروازه حریف طلسم شده و دیگر قرار نیست باز شود.

ترکیب مخوف جاوید و عظمیی اما کار را برای مسی ها درآورد تا مشخص شود محرومیت آقای گل تا چه اندازه به ضرر آنها در نیم فصل اول تمام شده است. این دو بازیکن در جریان بازی به گونه ای کار می کنند که گویا معتاد گلزنی هستند؛ آنها تا دروازه حریف را باز نکنند آرام نمی نشینند؛ چیزی که روز گذشته به خوبی آنرا دیدیم. البته نباید از درخشش حسین سبزی هم غافل شویم؛ ستاره جوانی که کم کم راه درخشش در لیگ برتر را می آموزد و آینده درخشانی در انتظارش است.

 

بهروز عظیمی

 

 

  • ۰۲/۱۰/۱۲
  • تک دیزاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی